kedd, január 25, 2022

Saját testsúly

Meguntam az itthon létet. Covid ügyileg csütörtökön volt köhögős, hideg-meleg hullámos, de láztalan nap, pénteken már csak egy kevés köhögés, szombattól kezdve már semmi. De azért rátartottam három teljes napot (szombat - vasárnap - hétfő), biztos, ami biztos alapon. A három felvett oltásnak, a rendszeres edzések szaunával kiegészítve, és az aránylag egészséges táplálkozásnak csak van valami hatása. Vagy a fene se tudja, mindenesetre én ezekre fogom, hogy hamar letudtam.

Így ma vettem egy újabb havi bérletet (a régi időközben lejárt) és kimentem mozgolódni egy keveset: 

  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 10x3, kétféle fogással, minden létrafok után 2x20 lépcső (kettesével), összesen 30 húzonc és 400 lépcső (200 lépés)
  • Kitartott függés (90 fok alatt valamivel) + Lépcsőzés: 4x(10-12mp), kétféle fogás, minden sorozat után 2x20 lépcső (kettesével) 
  • Fekvőtámasz állványon, emelt lábbal + Invertált evezés: 4x(10 + 10)
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(15 mp meló + 30 mp pihi) 4 féle gyakorlatot váltogattam
  • Függeszkedés: egykezes 3x(30mp - 30mp, pihi nincs)
  • Térdemelés függeszkedve: 3x10
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, punnyadás
Ennyike.
Edzésen jól éreztem magam, a gyakorlatok is jól mentek (persze a rázókötél durva volt, pedig 30mp-s pihik voltak közte) remélem végleg kiment belőlem a vírus.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: