péntek, január 07, 2022

Súlyzók

Visszatért a tél, tegnap komoly mennyiségű hó esett, a hőmérséklet ismét bőven nulla fok alatt van. A mai edzéske súlyzókkal:

  • BUP + Lépcsőzés: (10-10)@16, (10-10)@20, 3x(5-5)@24, 5x(5-5)@28, minden nyomás sorozat után 3x20 lépcső kettesével
  • Döntött törzsű evezés rúddal, padlóról indított: 5x50kg, 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x90kg, pihi csak annyi, amíg pakoltam a súlyt
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval: FG-s: 4x(4-4)x(42,5kg), majd FG nélküli (20-20)x45kg
  • Bicepsz rúddal állványon háromféle magasságból indítva: visszavett volumen, növelt intenzitás
    • 3x5x40kg, 4-es magasság (majdnem nyújtott kar)
    • 3x5x40kg, 5-es magasság
    • 3x5x35kg, 6-os magasság (a derékszög alatt kicsivel)
  • Függeszkedés: egykezes (30mp-30mp), normál 60mp, párhuzamos 60mp
  • Kézisúlyzó görgetés: 3x(amennyi megy)x25kg
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, aztán úszás a tóban és punnyadás
Ennyike.
Sokszor 5 ismétlés. A BUP jó szokatlan volt, látszik, hogy pár hét kihagyás milyen rezgőssé tudja tenni. Persze a mellé berakott lépcsőzés biztosított egy alap lihegést. Összesen 30-szor mentem fel 20 lépcsőt.
Két hátgyakorlat követte, a rudas evezésben most 90kg-ig merészkedtem, de minden súllyal csak 5 ismétlés volt, pihi nélkül.
A kézisúlyzós evezésben felraktam a Fat Gripz-et, hát... nagyon megdurvította, szép kivitelezéssel (lassú és megfontolt ismétlések) mindössze 4x(4-4)-et tudtam a 42,5 kg-mal. Na, majd visszajön ez. Aztán húztam még egy (20-20)x45kg-ot, csak hogy megerősítsem, jó helyen vagyok a nagy kézisúlyzók környékén :-)
A bicepsz kemény, itt is maradtam 5 ismétléseknél, de a pihenőidőt nagyon rövidre vettem illetve növelt volt az intenzitás a múltkorihoz képest.
Egy kis fogáserő, majd szauna.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: