kedd, február 22, 2022

5 Ismétlések lépcsővel

Igen erős hóesés, aztán viharos szél. Ez azért nem egy normális februári idő. Edzésügyileg 5 ismétléses nap lépcsővel:

  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 6x5 (kétféle fogást váltogattam) + minden sorozat után 3x20 lépcső kettesével
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval: 6x(5-5)x45kg + minden sorozat után 3x20 lépcső kettesével
  • Snatch@20 + Térdemelés függeszkedve: 20-20 + 10, három sorozat
  • Wrist Roller: 3x(1 befelé + 1 kifelé + 1 befelé + 1 kifelé)x40kg
  • Függeszkedés: egykezes 2x(30mp-30mp), normál 2x60mp, minden sorozat között 30mp pihi
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás a tóban, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Gyors edzés, kevés gyakorlat. Ma előszedtem az FG-s evezéshez a 45 kg-os súlyzót, szépen le is toltam vele a 6 sorozatot. Az utolsónál esett ki a jobb kezemből 3 után így ott 3+2 adagban lett meg. Ez inkább már koncentrációs fáradság volt.
A húzódzkodás és evezés sorozatok után összesen 36x20 lépcső volt (kettesével), azaz 40 emeletnyi. Jó kis alaplihegést adott. Ismét előszedtem egy kis golyót, 120 szakítás toltam le lábemeléssel kombinálva.
A fogáserő most tekerés volt, a táska állandó lakója lett a kötél.

Egy frankó kör szauna és kész.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: