vasárnap, február 20, 2022

Erőnléti

Ma ismét edzés, holnap nem érek rá. Kicsit megkutyultam a szokásos programot, lihegtetős napot tartottam:

  • Összetett gyakorlatsor 6x(minden 6 percben elkezdve):
    • 2x20 lépcső kettesével, mell előtt tartva egy @16-os golyót
    • katonai nyomás (10-10)@16
    • snatch (10-10)@16
    • invertált evezés 10-12, mikor mennyi
  • Egykezes evezés súlylétra + Panel-farmer: (10-10)x(35kg, 40kg, 45kg) + 3x(20 lépcső)x(@24+@28), két sorozat
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 2x(6 gyakorlat 15 mp meló + 25 mp pihi)
  • Függeszkedés: egykezes 2x(30mp-30mp meló folyamatos meló), 2x60mp normál
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás, punnyadás
Ennyike.
A bevezető gyakorlatkupac négy gyakorlatból álló majdnem folyamatos meló, olyan másfél perc pihikkel minden kupac után. Így jött ki a 6 perces gyakorlatsor kezdés. Ennek nem kell felvezető sorozat, hiszen kis súlyokkal dolgozom. Megfordul a fejemben, hogy nagyobb golyót használjak, de majd máskor. Régen volt már nyomás és szakítás. Így egy jó kis felpörgetős mozgássort kaptam. 

A másodiknak két gyakorlatból álló durva meló: súlylétrás kézisúlyzós evezés panel-farmerrel kombinálva. Mindössze két sorozatot toltam, elég is volt. :-)

Harmadiknak rázókötél. Most 6 gyakorlatot raktam bele, ezt is két sorozatban. Itt kötött végrehajtási idő és pihenő van. Ez se gyereknek való...

Levezetésnek függeszkedés, hengerezés, a szokásos. Aztán egy hosszú kör szauna.

Nagyon jó kis edzés volt: tetszett!

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: