péntek, február 04, 2022

Súlyzók

Ma súlylétrás napot tartottam:

  • C&P: (3-3)x(@20, @24, @28), öt létra, minden létra után 3x20 lépcső kettesével
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval: (5-5)x(40kg, 42,5kg, 45kg), három sorozat
  • Köteles bicepsz golyókkal: 5x(28kg, 32kg, 36kg), három sorozat
  • Köteles tricepsz fej felett golyókkal: 5x(@20, @24, @28), három sorozat
  • Lépcsős farmer + Térdemelés függeszkedve: (3x20 lépcső)x(@24+@28) + 10 térdemelés, 3 kör, minden 4 percben elkezdve
  • Függeszkedés: FG-s 3x30mp, egykezes 30mp-30mp, normál 2x60mp, minden sorozat között 30mp pihi
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás a tóban, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Visszakerült a @28-as golyó. Így ma egy kis felvétel és nyomás gyakorlatsort toltam kezdésnek. A teremben a @28 a legnagyobb golyó, ezért súlylétrába szerveztem, minden létra után lépcsővel. Durván lihegtetős lett. Nem is hiányzott a nagyobb golyó.
A rudak foglaltak voltak, így rudas evezés helyett kézisúlyzós volt. De itt is súlylétrában (FG-nélkül). Vittem a kötelet, így egy köteles bicepsz-tricepsz súlylétrás párossal zártam. A @28-as golyóhoz felfűztem a @4 és a @8-as golyót, így lehetett nagyobb súlyt is felrakni. A végén lépcsőzés golyókkal, hogy ismét az egekbe toljam a pulzusom, aztán függeszkedés.

A szaunában sokan voltak, későn értem ki, már lejöttek a hegyről a sízők. Kötelezővé tették a maszkot a fürdő teljes területén (kivéve a medencéket, szaunákat, zuhanyzókat). Elvileg a teremben is kellene, ha 2 méternél kisebb távolságban vagyunk, de ott senkin nem volt és a smasszernéni sem mondta.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: