péntek, február 11, 2022

Súlyzók

Ismét hóesés, a pályák nagyon jó állapotban vannak. Kell is, hiszen a február a síszezon csúcspontja.

Tegnap kimaradt az edzés, eltököltem az időt, pontosabban Boba Fett sorozatát daráltam le. De ma már edzés: 

  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 6x5 (kétféle fogást váltogattam) + minden sorozat után 3x20 lépcső kettesével
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval: 6x(5-5)x42,5kg, majd FG nélküli (15-15)x45kg
  • Lehúzás csigán: 6x15x(összes ki lap), kétféle fogás
  • Bicepsz rúddal állványon négyféle magasságból indítva:
    • 2x5x40kg, 3-as magasság (szabad, nincs alátámasztás)
    • 2x5x40kg, 4-es magasság (majdnem nyújtott kar)
    • 2x5x35kg, 5-ös magasság
    • 2x5x30kg, 6-os magasság (a derékszög alatt kicsivel)
  • Tricepsz letolás csigán súlylétrában: 3x10x(4-féle súly, kettesével növelve a lapszámot)
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 16x(15 mp meló + 25 mp pihi) 4 féle gyakorlatot váltogattam
  • Függeszkedés: egykezes 3x(30mp-30mp + 30mp pihi), FG-s 3x(30mp + 30mp pihi),  60mp normál
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás a tóban, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Jó kis mennyiségi nap. Kivételesen egybe raktam a húzódzkodást, az FG-s evezést és még mellé egy kis csigás lehúzást. Aztán pár sorozat kar, majd lihegtetősnek rázókötél. Itt bevállaltam 16 menetet, durva volt.

A szaunában és a fürdőben sokan voltak, hiába, február van. Ez most pár hétig így lesz.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: