vasárnap, február 06, 2022

Saját testsúly

A pénteki köteles tricepsz-bicepsz súlylétráktól erős izomlázam lett, különösen a tricepszekben. Ennek megfelelően ma egy könnyű napot tartottam, úgy voltam vele,  inkább egy könnyű saját testsúlyos meló, mintsem hogy otthon tespedjek. 

  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 8x4, kétféle fogással, minden sorozat után 3x20 lépcső (kettesével), összesen 32 húzonc és 480 lépcső (240 lépés)
  • Kitartott függés + Lépcsőzés: 2x10mp, kétféle fogás, minden sorozat után 3x20 lépcső (kettesével), összesen 120 lépcső (60 lépés)
  • Fekvőtámasz állványon, emelt lábbal + Invertált evezés: 4x(10 + 10+), az evezésben kétféle fogásszélesség és 12-14 ismétlések
  • Térdemelés függeszkedve: 3x10
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(15 mp meló + 25 mp pihi) 4 féle gyakorlatot váltogattam
  • Függeszkedés: egykezes 3x(30mp-30mp meló folyamatos meló), FG-s 3x(30mp meló + 30mp pihi), végül 60mp normál
  • Kézisúlyzó görgetés: 3x(amennyi megy)x27,5kg
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás, punnyadás
Ennyike.
Tegnap elég sokat tépkedtem a teraszon, ma szintén, nagyon felgyűlt a sok újság és firkapapír. Határozottan jól ment, nagyon vastag kupacokat aprítottam fel.

A mai saját testsúlyos edzéske volt, de kicsit visszavett mennyiségekkel. Kivéve a rázókötelet, ott a szokásos adagot toltam, illetve a függeszkedés, ahol volt egykezes, FG-s és normál. Nagyon hamar kész lettem, a saját testsúlyosnál nem kell "rákészülni" az egyes sorozatokra, ezért pörgősebben lehet vele haladni.
Edzés után egy hosszú környi kristályszauna.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: