szerda, szeptember 02, 2015

@32-es nap helyett gyúrás

Esti edzés: egy könnyű gyakorlós nap következett. Volna. De a terembe érve szembesültem vele, hogy a tornaterem csurig van, így nem volt pofám bemenni és kihozni pár golyót. Helyette megtartottam a szokásos strandizom napomat:
  • Ferdepados nyomás 40kg-40kg + Evezés rúddal 110kg: 2x(10 + 10-10), 4 felvezető sorozattal
  • Vízszintes pados nyomás 36kg-36kg + Evezés @48: 2x(10 + 10), 1 felvezető sorozattal
  • Evezés csigán ülve (összes lap + kiegészítő súlyok): 2x12
  • Tolódzkodás + Húzódzkodás bicepszre (szűk fogással):  5x(5+5)
  • Wrist Roller @40 + Állóvádli 80kg: 2x(kifelé-befelé + 15)
  • Lábemelés fej fölé függeszkedve: 2x10
  • Szauna: 1 kör
Ennyike. Tök könnyedén mentek az előírt ismétlések, mondjuk az is igaz, hogy mindenből csak két munkasorozatot végeztem. (Kivéve a tolódzkodás-húzódzkodás bicepszre párost, ahol tartom az 5x5 ismétlést). Jó pörgősre vettem, nagyon keveset pihentem a gyakorlatok között. Edzés végén még egy kör szauna is befigyelt. Ja, amúgy a lábemelésben eljutottam a 2x10 ismétlésig.

Napokon belül kezdődik a 6 hetes intenzív nyújtás program, ami egyben a gyógytornász nénike esettanulmányos diplomamunkája is.
Kemény lesz. Az edzéseimet igenyösen meg kell rövidítenem, mert a súlyzókkal, golyókkal végzett munkát háttérbe kell szorítanom. Valszeg vissza fogok térni a könnyű erő programra, de csak két erő- és egy erőállóképességi gyakorlattal. Egyszerűen nem fog más beleférni az időbe illetve nem is célszerű mást végezni, hacsak nem akarok két-három órákat a teremben tölteni.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: