péntek, szeptember 25, 2015

Gyógytorna 14.

Ma kerékpározás következett volna, de az idő nagyon csepergősre fordult. Annyira meg nem vagyok kemény gyerek, hogy esőben is tekerjek. A teremben meg nem szeretek biciklizni, valahogy nincs meg az érzet. Így egy kis súlyzós gyakorlást végeztem a gyógytorna előtt:
  • Összetett gyakorlatsor: 5 kör, 5 felvezető sorozattal (@24 és folyamatos emelés 100 kg-ig):
    • 5-5 pincérnyomás @32
    • 5-5 döntött törzsű evezés 100kg
    • 5-5 felhúzás 100 kg, az evezés után közvetlen, a rudat sem engedtem el a váltáskor
  • Rolling Thunder emelés, tartás: 3x(1-1), 3x(10mp - 10mp)
  • Wrist Roller @40 + Lábemelés függeszkedve fejhez: 3x(kifelé-befelé + 10)
  • Gyógytorna: 50 perc
  • Szauna: 1 kör
Ennyike. A súlyzós részben nagyon nem szakadtam meg és mivel hamar végeztem, ezért két fogáserős gyakorlat is belefért edzés végén.
A tornát egyedül abszolváltam, a hengerezés és az ízületi átmozgatás (összesen 25 perc) után mindössze két nyújtás és két erőgyakorlat volt kiadva házinak (a másik 25 perc). Így maradt még időm egy környi szaunára is.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: