hétfő, október 24, 2022

Mini 01 - 108kg

Az elkövetkező pár edzésen tudatosan visszavett intenzitás és volumen lesz, mindenképpen kímélni szeretném a jobb alkaromat. A hétvégén nagyon sokat javult, de még nem merem mindenféle gyakorlattal  terhelni. A héten tudatosan kerülni fogok minden olyan mozdulatot, fogást, ahol a legkisebb jele is van a fájdalomnak. Amúgy meg rám is fér pár edzésnyi lazítás.

Amúgy kb. sejtem, hogy a nagy súlyú evezés lehetett a ludas, ott is a horogfogás. Azaz, amikor ráfogok a hüvelykujjra (gurtnim nincs). Túl lett terhelve a hüvelykhez tartozó szalag. Mert minden olyan fogásnál érzem, ahol a hüvelyk alul van és emelni kell vele. Meg is rendeltem egy pár gurtnit, evezni kizárólag ezzel fogok. A fogáserő amúgy is benne van az edzéseimben, szégyen nem szégyen, a nagy súlyú evezésekhez kell a gurtni.

Egyúttal egy kis diétába is kezdek, jó lenne 100 kg környékére lefogyni. Most (szauna után) 108 kg voltam. Bőven rám fér.

Ennek megfelelően a mai edzés:
  • Swingek: normál 10x10, összesen 100 lendítés
  • Húzódzkodás + DuplaMP: 5 + 5x(2x@28), öt sorozat
  • Panel-Farmer FG-s kézisúlyzóval: 5x(20lépcső)x(2x32,5kg)
  • Snatch: (20-20-15-15-10-10-5-5)x@20
  • Függeszkedés: normál (széles fogás) 80mp, egykezes 2x(40mp-40mp, 40mp pihi), normál (szűk fogás) 80mp
  • Szauna: hideg vizes medence, 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Mini edzés, el sem fáradtam, nem is volt mibe :-). Az egyedüli kihívás a Panel-Farmer volt egy-egy 32,5 kg-os kézisúlyzóval, amire Fat Grips-et raktam. Azért azt kellett szorítani. Az alkar nem jelzett közben. Elég volt sorozatonként egy fel-le menet a 20 lépcsőn, egy második fel-le menetnek nem mertem nekimenni, mert tuti valahol útközben le kellett volna dobni.
A lépcső előtt próbáltam az FG-s evezést, na ott bizony húzódott, úgyhogy az egyelőre felejtős.
A szakításnál picit éreztem a golyó lefelé vezető útján, de ott meg épp emiatt csak a @20-as golyót lóbáltam.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: