péntek, október 21, 2022

Pénteki 10-es

Mára romlott el az idő: hideg van, lóg az eső lába, komor őszi idő. A levelek már szinte teljesen lehullottak. Edzésügyileg 10 ismétléses nap:
  • Swingek: normál 10, 12, 14, 16, 18, 20, összesen 90 lendítés
  • Evezés rúddal + Lépcsőzés: 5x(50kg, 70kg, 90kg), minden sorozat után 3x20lépcső kettesével, majd 3x10x110kg, minden sorozat után (3x20lépcső)x(2x@32)
  • Duplagolyós MP + Tricepsz lenyomás csigán egyenes fogóval: 10x(2x@28) + 10x(összes lap), három sorozat, előtte két felvezető sorozat kisebb golyópárral és kevesebb lappal 
  • Függeszkedés: egykezes 3x(40mp-40mp, 40mp pihi), normál 80mp
  • Szauna: hideg vizes medence, 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
A felvezető lendítések után (most mennyiségi létrába szerveztem, hogy ne legyen egyhangú) két szuperszett volt, 3x10 ismétléses munkasorozattal, előtte pár felvezető sorozattal.
A duplagolyós nyomás tricepsz gyakorlattal párban nagyon durva :-). Így bőven elég volt a két @28-as golyó.

Van egy kellemetlen húzódás a jobb alkaromban, erősen agyaltam rajta, hogy mikor keletkezhetett. Nem sok sikerrel. Már a múlt edzésen is éreztem, de ma jobban, Ezért csak olyan gyakorlatokat végeztem, ahol alig vagy egyáltalán nem érződött. Oda kell rá figyelni, mert el is durvulhat. Volt már nekem teniszkönyököm jó 15 évvel ezelőtt szintén a jobb oldalon, na az nagyon durva volt.
Egy kör szauna és kész.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: