csütörtök, október 06, 2022

Hát jellegű

Naggggyon frankó idő van, napközben 20-22 fok, semmi felhő, igazi indián nyár.

Tegnap akadt egy kis emberes meló: egy cirka 280-300 kg-os lapos (talán ha volt 50cm magas), 130 cm x130 cm-es látványkandallót (valami alkohollal működik) kellett áthelyezni. Kb. 18-20-szor emeltem meg, amíg a helyére került. Tologatni nem lehetett, a padlót összekarcolta volna. Egyedül voltam rá. Brutál nehéz, előtte való nap a hotel saját karbantartója (+ pár alkalmazott) mozdítani sem tudta.

Ma 10 ismétléses nap ballisztikával:

  • Snatch: 5x(10-10)x@32, kb egy perc pihikkel a sorozatok között, előtte pár felvezető 10-10 ismétlés kisebb golyókkal
  • Evezés kézisúlyzóval + Panel-Farmer: (10-10)x58kg + (2x20 lépcső)x(2x@32), három sorozat
  • Lehúzás csigán + Panel-Farmer: (10-10)x(3 nagy lap) + (2x20 lépcső)x(2x@32), három sorozat
  • Kalapácsos bicepsz kézisúlyzóval (egyszerre) + Köteles letolás csigán:
    • 10x(2x17,5kg) + 10x12lap
    • 10x(2x20kg) + 10x14lap
    • 10x(20kg + 22,5kg) + 10x16lap, két sorozat (nem találtam a másik 22,5kg-os kézisúlyzót)
  • Függeszkedés: egykezes 3x(40mp - 40mp - 40mp pihi), normál 80mp
  • Szauna: hideg vizes medence, 1 kör kristály, tóban úszás, meleg vizes punnyadás
Ennyike.
A kezdő szakításkupac jól meglihegtetett, no meg kellően be is melegített. A tegnapi emelgetés miatt kézisúlyzós evezést raktam be (eredetileg rudas lett volna), ez nem terheli közel sem annyira a gerincfeszítőket, mint a rudas. Mellé lépcsős cipelés a két @32-es golyóval. Aztán csigás lehúzás, hogy valami függőleges meló is legyen hátra, vele párban folytattam cipekedést.
Pár sorozat kar szuperszettel zártam. Itt két sorozatban a 20kg-os és a 22,5 kg-os kézisúlyzókkal melóztam (a két sorozat között váltottam őket), mert a 22,5 kg-os súlyzó párját nem találtam. Aztán rákérdeztem: állítólag vége lett, gondolom eleresztett a zárócsavar. Mindegy, így is jó volt. amúgy kb. 40 éves kézisúlyzó lehet :-)
Függeszkedés és szauna, aztán lehetett melózni.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: