szerda, október 26, 2022

Mini 03

Ma reggel sem éreztem fáradtnak magamat, úgyhogy ismét edzéske:

  • Snatch: 5x(20-20), összesen 100 szakítás (@20, @24 vegyesen)
  • Húzódzkodás: 6x5, előtte pár csigás lehúzás felvezető sorozatként
  • Evezés kézisúlyzóval + Panel-Farmer: (5-5)x58kg + (2x20 lépcső)x(2x@32), öt sorozat
  • Függeszkedés FG-n: normál 5x(40mp lógás + 40mp pihi)
  • Szauna: hideg vizes medence, 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
Ma a felvezető ballisztika szakítás volt a @20 illetve a @24-es golyóval. Aztán húzódzkodás. A fő gyakorlatpár evezés kézisúlyzóval Panel-Farmerrel párban. Picit éreztem a jobb alkart az evezéseknél, ezért egy biztonsági 5-5 ismétlésre mentem, aztán lépcső. Jó kis lihegtetős pár. Függeszkedéssel zártam, de most felraktam a Fat Grips-et. Egy kör szauna és kész.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: