péntek, október 14, 2022

Húzások

Tart a szép őszi idő. Edzésügyileg 5x5-ös nap. Ez alá intenzitásban nem nagyon szoktam menni, bőven elégnek érzem:

  • Swingek: normál 10x10, összesen 100 lendítés szűk 8 perc alatt
  • Evezés rúddal + Lépcsőzés: 5x(60kg, 80kg, 100kg, 110kg), 5x5x120kg, 10x100kg, minden sorozat után 3x20lépcső kettesével, összesen 55 evezés és 30x20 lépcső
  • Lehúzás csigán: 5x5x(3 nagy lap), minimális pihenők
  • Bicepsz francia rúddal + Köteles letolás csigán: 5x50kg + 5x(16lap), öt sorozat
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(@32 + @36), három sorozat
  • Lábemelés függeszkedve: 3x10
  • Függeszkedés: egykezes 40mp-40mp
  • Szauna: hideg vizes medence, 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
A felvezető lendítések után a főgyakorlat evezés lépcsőzéssel párban. Nagyon jó tempóban letoltam, nagyon kevés direkt pihenőt tartottam a sorozatok között. Egy levezető gyakorlat követte a csigán. Itt is maradtam az öt ismétléseknél, miközben csak +3 nagy lap volt a terhelés. Cserébe nagyon minimális pihik voltak. Bicepsz-tricepsz párossal zártam.
Alkargyakorlatként tekergetés, egy kis hasizom (ami egyben derékegyengető is) és kész. A szaunában a melegvizes punnyadást kihagytam, sietni kellett melózni.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: