hétfő, október 10, 2022

Közepes nap

Tegnap este kiadós eső, de ma folytatódott a szép őszi, napsütéses idő:

  • Swingek: 6x15, minimális pihikkel
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval + Lehúzás csigán: (5-5)x58kg + 5x(2, 3 lap váltogatva), nyolc sorozat
  • Francia rudas bicepsz állva + Köteles letolás csigán: (5 + 10mp tartás + 5 + 10mp tartás + 5 + 10mp tartás) + 15, három sorozat, a bicepsznél 30, 35, 30 kg, tricepsznél 12, 14 és 16 lap volt a terhelés sorozatonként
  • Lábemelés függeszkedve: 3x10
  • Függeszkedés: normál 5x40mp, más-más fogással, nem a szokott helyen volt
  • Szauna: hideg vizes punnyadás, 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Közepes nap. A felvezető lendítések után a főgyakorlat kézisúlyzós evezés volt csigás lehúzással párban. Nagy súlyok, de erősen visszafogott ismétlésszám, hiszen mindössze 5 ismétlésekkel melóztam, igaz nyolc sorozaton keresztül. Az alacsony ismétlésszám nem vágott oda, ezért nagyon pörgősen tudtam végezni, nem kellett rákészülni a sorozatokra. Egy bicepsz-tricepsz párossal fejeztem be. Itt a tartásos bicepszgyakorlatban a 35 kg már komoly terhelés.

A szaunában alig voltak, végre befértem a melegvizes medencébe. Jól átdögönyöztettem magam a vízsugarakkal.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: