péntek, szeptember 06, 2024

Snatch, Húzonc, Evezés, Zárt

Ez még tegnapi edzés, csak nem volt érkezésem rögzíteni.

Melós nap, rövid edzéske szauna nélkül:

  • Snatch@20: 10-20-20-20-20-10, letétel nélküli (felvezetés)
  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 5, 5, 5, 5, 5, 5, háromféle fogás, minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével
  • Tartás fenti végpozícióban + Evezés negatív padon kézisúlyzóval: (ameddig megy) + (amennyi megy)x(2x30kg)
  • Tartás rúddal hát mögött (zárt fogás): (ameddig megy)x(160, 160, 150, 150, 140, 140kg)
  • Függeszkedés: egykezes 2x(15mp-15mp)x@32, normál 3 perc(!)
  • Punnyadás: melegvizes punnyadás, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A felvezetés most egy kis golyós szakítás volt, lépcső nélkül. A húzódzkodáshoz pakoltam be a lépcsőt, így elég pörgős lett. Pados evezés követte, annyi csavarral, hogy minden evezés sorozat előtt húzódzkodás felső pozíciójában tartottam magam, ameddig tudtam. Így már bőven elég volt a két 30 kg-os súlyzópár.
Zárt fogással és függeszkedéssel fejeztem be. Itt az egykezes, súllyal nehezített függés után normál módon 3 percig lógtam, de akár még ment volna tovább is, azaz nem leesésig volt.

Holnap péntek (illetve akkor szombat) és persze meló ezerrel.

Nincsenek megjegyzések: