kedd, szeptember 03, 2024

Swing, Felhúzás, Panel

Végre szabadnap melóügyileg. Egész nap pihiztem, de este egy kis edzésre kimentem. A tegnapi húzódzkodástól, tartástól, invertált evezéstől egész pofás izomlázam lett a felső hátban, ezért ma más területet céloztam meg:
  • Swingek@40 + Lépcsőzés: 20 + 2x20 lépcső kettesével, öt sorozat 6:15 alatt
  • Felhúzás (horogfogás): 6x(60, 100, 130, 160, 190, 200, 210, 220kg)
  • Vállvonogatás rúddal: 3x(10-12)x190kg
  • Panel-farmer: 3x(20 lépcső)x(2x40kg), 5x(2x20 lépcső)x(2x@32)
  • Egykezes függeszkedés FG-n: 3x(ameddig megy - ameddig megy)
  • Lábemelés függeszkedve: 3x(minden percben 15, a maradék iső függés)
  • Szauna: hidegvizes punnyadás, kristály-szauna, tóban úszás
Ennyike.
A felvezető swing-lépcső páros után felhúzás, végig 6 ismétlésekkel melóztam. Sikerült is jól lefárasztani magam, hiszen a felvezető sorozatok után négy munkasorozat volt: 190 kg-tól 10 kg-s lépésekkel mentem fel 220 kg-ig. Mennyiségi meló.
A felhúzás után egy kis látványizom: vállvonogatás rúddal. Sok haszna nincs, de jól néz ki :-) Aztán cipekedtem még pár sorozatban a lépcsőn (ez jól jön a költöztetős melókhoz), majd FG-s függés. Ez kemény, elsőnek még 10 mp körül ment, majd lecsökkent 5-6 mp-re az utolsó sorozatban. Azán has és végre ráértem szaunázni és a tóban úszkálni. Melegvizes punnyadás ma nem volt, zárt a fürdő. 

Holnap szerda és még szabadnap.

Nincsenek megjegyzések: