csütörtök, szeptember 12, 2024

Swing, Felhúzás, Smith

Nagyon lehűlt az idő, tegnapelőtt még 25 fok, ma meg már esik a hó. Nemcsak fent (ott már akár fél méter is lehet), hanem a városkában is. Mivel tegnapelőtt még 20 fok felett jártunk, a talaj egyáltalán nem fagyos, így hamar olvad is:



Edzésügyileg ma jutottam ki edzeni, melós napok ezek:

  • Swingek + Lépcsőzés: 20 + 2x20 lépcső kettesével, öt sorozat 6:10 alatt
  • Felhúzás (horogfogás): 6x(60, 100, 130, 160, 190, 200, 210, 200, 190kg), minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével
  • Vállvonogatás rúddal (széles fogás, lassú meló): (10-12)x150kg, három sorozat, mellette felvezető sorozatok a Smith-gépen
  • Tartás rúddal hát mögött + Smith-gépes nyomás: (ameddig megy)x(160, 160, 150, 150, 130, 130kg), minden sorozat után 6x(6 lap) nyomás
  • Függeszkedés: normál 2 perc
  • Szauna: melegvizes punnyadás, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A felvezető swing-lépcső páros után felhúzás. Az elmúlt napok erős fizikai melója után maradtam egy biztonsági súlynál hat ismétlésekkel. Mellette 560 lépcső, a lendítések és a felhúzások után összesen. Három sorozat látványizom követte, ami közben már melegítettem a Smith-gépen.
A nyomások munkasorozatát összekötöttem a zárt fogáserősítéssel, így a szűk 50 percbe nagyon sok minden belefért. A végén még lógtam is két percet.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: