péntek, szeptember 17, 2010

Duplák és Sig Klein


Ma egy gyors és intenzív reggeli edzés:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erő: "A 6. már aerobik"

  3. Duplagolyós erőkörök: szigorú 2,5 perc pihikkel a körök közt
    Első körben (@24-@24), majd 4 körben (@32-@32)
      Clean&Press - 5
      Guggolás - 5
      Renegát evezés - (5-5)
      Húzódzkodás Killer Rope-n - 5
      Erőkar tégla - (5-5)x(a legvégén 5kg)

    III. rész: Sig Klein Challenge 75mp alatt (!!)

  4. Clean&Press: 15x(@32-@32), 12+3-as kupacban

    IV. rész: Erőállóképesség

  5. Swing: 10x(30/30)x@40, a Tabatára ma gondolni se tudtam...

  6. SMR
Ma duplagolyós erőkörök voltak, húzódzkodással és erőkar téglával fűszerezve. Eredetileg 5 kört akartam a (@32-@32) párossal, de menet közben éreztem, hogy nagyon megy ez "máma", így kis pihi után Sig Klein Challenge.
Egyszerre lepörgettem 12-t, ekkor megijedtem, hogy akár egyszerre is meglesz, ezért leraktam. :) Még három röpke ismétlés és kész is voltam: 75mp. Ennyi vazzeg!

Lehet hogy ezen felbátorodva készítek is egy újabb Sig-es videjót, ahol a 15 ismétlést egyszerre fogom elvégezni. Na, az már rajolás a javából, ennyi kell az egómnak is :))

Egyébként látszik, hogy erre a gyakorlatra a duplagolyós erőkörökkel lehet jól készülni. Különösen a két golyó rack pozícióban tartása az, ami szerintem nagyon hatásos. Hiába, ha valamit gyakorlunk, akkor az megy is.

A MetCon a szokott pénteki swing-Tabata lett volna, de ekkorra már lankadt a tűz - a Sig-nél azért ellőttem a petárdákat - így egy hosszabb, kényelmesebb 30/30-as swing kupacot végeztem 10 körben: elég volt azt is.
Érdekes, hogy hiába van meg a @48, valahogy nem érzek rá késztetést, hogy azzal hosszabbakat (mondjuk Tabata) swingeljek. Inkább az erőkörök részeként szoktam vele rövidebb, "Mindent bele!" sorozatokat swingelni.

Ennyi a hétről. Hétvégén uszoda vagy Aqua-Palace a családdal, mert elég sz@r időjárást jósolnak.

Nincsenek megjegyzések: