hétfő, szeptember 20, 2010

Erő+Fogás+Regan


A hét kissé módosított edzésprogrammal telik, a hétfő:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erő és robbanékonyság nagy golyókkal

  3. "A 6. már aerobik!": 5 kör
      C&P (5-5)@40 - golyóletétel nélküli meló
      Húzódzkodás 5x(+@24), a 4. körben már 4+1, az 5-ben 3+1+1 :(
      Swing 20x@48 - robbanékony, majd kiköptem a tüdőmet

    III. rész: Fogáserő, Atlasz-készlet

  4. "A 6. már aerobik": 5 kör
      Gripper: Jobb kéz - 5x(CoC2,5); Bal kéz - 5x(CoC1,5)
      Szeghajlítás 1db 6x180-as szeg
      Rolling Thunder emelés (2-2)x60kg - összeláncolt kézisúlyzókkal

    IV. rész: Erőállóképesség

  5. Regan-kombó: @24-gyel, oldalanként felülről, TGU nélkül, 30mp pihi a két oldal között

  6. SMR
A nagygolyós erőkörökben a swing mindannyiszor kipukkasztott, valszeg a szokottnál is agresszívebben végeztem illetve azért C&P és a PullUp nem pörgeti fel a pulzust, ez meg pillanatok alatt az egekbe lökte.

5 körös gyors fogáserő, a körök között alig volt pihi, csak amíg átballagtam, ittam, stb. azaz elég pörgősen lement. Éreztem is, hogy az utolsó köröknél a Gripper bizony keményedik...

Edzés végén ismét Regan-@24, de most először jobb oldalon mentem le egészen a tapsolós nyolcasig, itt 30mp pihi, majd a baloldalon is felülről indítva ugyanez. Pont elég is volt ennyi mára.

Szerdán "gyúrok vazzeg!"

Nincsenek megjegyzések: