péntek, szeptember 24, 2010

Összetett MetCon: Kertrendezés


Ma egy bő 3 órás igen megerőltető kertrendezést tartottam. A nyáron kivágott fák gallyai hatalmas kupacokban voltak felhalmozva, na ezeket egy kötéllel a kert végébe húztam, tornyot képezve. Jó nagy tűz lesz majdan belőle.

Egyszer olvastam a Tesztoszteron magazinban, hogy a legmegerőltetőbb sporttevékenység a szánhúzás illetve tolás. Ez valóban így van, mert igencsak elfáradtam. Vagy 8 menet volt, a leghosszabb 150m, a legrövidebb olyan 30, de elég is volt. Mondjuk spóroltam a menetekkel, így mindig a lehető legnagyobb kupacot halmoztam össze. :)

A levezetés egy idős mogyoróbokor kivétele volt, amit külön nehezített, hogy a tövétől már fél méterre megkezdődtek a sarjúhajtások, amelyek szinte egyetlen nagy gyökérkupacot hoztak létre, másrészt csak egy ásóm volt... :)

Így mára ennyi, meg egy bambi.

Hétvégén uszoda.

Nincsenek megjegyzések: