hétfő, szeptember 13, 2010

Erőcskék és Snach-teszt


A szokott edzésnapom: erőkörök és most kivételesen 5 perces snatch-teszt:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erő

  3. "A 6. már aerobik": 3 kör
      Clean&Press rúddal 3x(80kg+szorítók)
      Húzódzkodás 3x(+@32) - a 3. már nem ment be áll alá a 2. és a 3. körben
      Guggolás padra, golyót elől két kézzel tartva 10x@48
      Szeghajlítás 1db 6x180-as szeg

    III. rész: Erőállóképesség

  4. 5 perces Snatch-teszt @32 - 110db
      9-9-9-9, majd kis pihi, csak érzésre
      9-9-9-9, megint pihi, csak érzésre
      9-9-9-11, és vége

    IV. rész: Törzserő

  5. Egykezes farmer + Hídtartás: 2x(1/2 perc-1/2 perc)x@48 + (1 perc), folyamatos meló

  6. Lógás a húzódzkodón, SMR
Az erőköröknél most inkább nagyobb súlyok domináltak, kevesebb ismétléssel. A guggolás meg csak van.
Az egyik legrégebben edző srác (velem majdnem napra egyidős) is kipróbálta a szeghajlítást és ha nem is középen, meg nem is teljesen U alakig, de sikeresen teljesítette! Azért a gyúrosoknál is van erő!

A mai MetCon 5 perces snatch-teszt volt, de most nem a szokott 1 perc alatt 10-10 bontásban (azt nem is nevezem tesztnek, mert ott szigorúan 100-at szoktam 5 perc alatt), hanem háromszor 9-9-9-9-es adagban.
Tettem ezt azért, mert a (kicsi adagok)+(sok kicsi szünet) nálam nem működik, ugyanis a szünetek után egyre nehezebben szánom rá magam a következő adagra, miközben a 10-10 meg annyira nem pukkaszt ki.

Így most 36-os adagok voltak, két szünettel. Az órát figyelve, olyan 1:20-1:25 alatt volt meg a 36 ismétlés, azaz gyorsultam valamennyit a múltkorihoz képest, hiszen akkor 1:18 alatt volt meg 32db.
Kiszámolva, világos, hogy a 36-os adagok közt maximum 20mp-t lehet pihenni, vagy kevesebbet. Ma ez érzésre ment, de ösztönösen elég jól belőttem az időt - menet közben azért ezt már nem tudtam kiszámolni :) - mert pont kifért a 3x36 és még futotta 2 extra ismétlésre is. Következőleg pontosan 15mp-ket fogok pihenni, így a végén még marad idő több extra ismétlésre.

A végső cél persze a 3x(10-10-10-10)=120, két 15mp-s pihivel, ez kb. pont belefér 5 percbe.

A másik pozitív tapasztalat: a fogásom egyáltalán nem ment el a snatchek közben, azaz nálam ez nem szűk keresztmetszet. Mondjuk ezt már eddig is tudtam... :)
A teszthez por alakú magnéziát használtam, bár - mivel nincs meleg - nem izzadt a tenyerem közben.

Egy kis farmer, hídtartással vegyítve és már ihattam is a turmixomat.

Holnap pihinap.

Nincsenek megjegyzések: