hétfő, szeptember 27, 2010

Nem bírtam ki...


Tegnap az egész napos esős idő totál punnyadást okozott, még az uszodába is lusta voltam kimenni. De legalább láttam a súlyemelő VB-n a 105kg-ot és az ólomsúlyt. Szép nagy emberek. Jó verseny, elég sok (csúnya) sérüléssel, amiből az egyik tuti előre borítékolható volt. De hát a versenyhangulat.
Másrészt az irániaknak még mindig jó a vegyészük...

Ma meg sütött a nap, meg rá is értem délelőtt, így csak átmentem egy kicsit golyózni:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erő: "A 6. már aerobik"

  3. Duplagolyós erőkörök: 2,5 perc pihikkel a körök közt
      Clean&Press - 5
      Swing 5
      Push Press - 5
      PullUp 5x(+@16)

    Első körben (@24-@24) és testsúlyos PullUp, majd 4 kör (@32-@32), végül utolsó körben ismét (@24-@24), de mindenből 10 ismétlés és testsúlyos PullUp

    III. rész: Fogáserő, Atlasz-készlet

  4. "A 6. már aerobik": 3 kör
      Gripper: Jobb kéz - 3x(CoC2,5); Bal kéz - 3x(CoC1,5)
      Szeghajlítás 1db 6x180-as szeg
      Erőkar tégla - (5-5)x(a legvégén 5kg)

    IV. rész: Erőállóképesség

  5. Tabata10 swing: 10x(20/10)x@40, "Ami a csövön kifér!"

  6. SMR
Jó kis edzés. A körök végén lévő Push Press igencsak kemény, az utolsó @32-es körben már nem is ment csak 4. Ekkor már elfogytam, mint itthon a Danone puding...
Még a Gripperes munkánál is látszódott, hogy kemény ez a duplás meló. Nem is ment, csak 3-3 az 5-5 helyett. De az is nyögvenyelősen.

Holnap pihinap.

Nincsenek megjegyzések: