szerda, szeptember 29, 2010

MetCon-nap + Kártyatépés


Ma szerda, így "Köpjed ki a tüdődet!" edzés. Most két rövidebb és egyszerűbb MetCon-t választottam:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Snatch: Minden percben (10-10)@32, a perc többi része pihenő, összesen 100x@32 snatch 5 perc alatt

    5 perc pihenő, amíg összeszedtem magam... :)

  4. Fél G.I.Jane: 50 Hasravetődés + felugrásból Húzódzkodás - szűk 10 perc meló

    III. rész: Törzserő

  5. Farmer + Hídtartás: 4x[(@40-@48)x(1 perc) + 1 perc], körönként cserélve a golyót, folyamatos végrehajtás

  6. SMR
Nem volt egy bonyolult edzés. Az 5 perces @32-es snatch megadta az "alaphangulatot", a fél G.I.Jane meg totál kinyírt. Ez a gyakorlat engem mindig taccsra tesz, nekem ez a mumusom. Azért szeretem... (vagy nem)
Hol van még a 100 ebből?! Persze, amíg 50 is kipukkant, addig nincs is szükségem 100-ra. Minek.

Edzés végén egy kis törzserő és már tolhattam is be a turmixomat.

Délután még volt egy kevés kártyatépés is:
  • 1 pakli Pro Poker (Tacticalos) francia kártya dobozostól: ez volt a bemelegítés, 10-12mp alatt volt meg
  • 1 pakli használt OPTI francia kártya: brutál nehéz volt, betartott egy percig is. Vagy kettőig...
  • Konfetti az összesből
  • Befőttesgumi a hajlítókra

    A Tacticalost ma ki se bontottam, csak úgy, dobozostól estem neki. :)
    A használt pakli már más tészta. Ma ismét kiderült, hogy egy használtat eltépni tiszta lutri. Van olyan, hogy pikk-pakk, és van olyan, ami szinte lehetetlen számba megy. Ez a mai bizony a határaimat súrolta. Már azon voltam, hogy leveszek belőle vagy 10 lapot, de aztán csak végigvittem. Elég is volt.

    Holnap pihinap.
  • Nincsenek megjegyzések: