szerda, szeptember 01, 2010

Regan-nap fogáserővel


A hétfői felhúzás, de főleg a vállvonogatás (súlyok tekintetében kissé elszaladt velem a ló hétfőn a vállvonogatásban) bennem van még, így ma biztonsági edzés: fogáserő és Regan-variációk:
  1. Bemelegítés: Gabi-féle nyújtásos kupac (mindig ezt szoktam, csak most kiírtam)

    I. rész: Pörgessük fel a Sanyit!

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

    II. rész: Fogáserő, Atlasz-készlet

  3. "A 6. már aerobik": 3 kör
      "Világ körül": (1-1 kör)x(2x20kg) - nagyon ment ma, nem csúszott a kezem!
      Kézisúlyzó emelés (szélső tárcsa): (14kg-14kg)x(ameddig megy)
      Köteles emelés egy kézzel: (3-3)x60kg, könnyű volt, kicsire lőttem be a súlyt
      Gripper: Jobb kéz - 5x(CoC_2,5); Bal kéz - 5x(CoC_1,5)
      Szeghajlítás: 1 db (6x180)-as szeg

    III. rész: Erőállóképesség

  4. Regan-kombó: @24-gyel végezve (1 magnéziázással)
  5. Egykezes farmer + Hídtartás: (1 perc-1 perc)x@48 + (1 perc)
  6. Regan-kombó variáció: @32-vel végezve, ez azír g.c. vót...
  7. Egykezes farmer + Hídtartás: (1 perc-1 perc)x@48 + (1 perc)

  8. Lógás a húzódzkodón, SMR
A fogáserő nagyon ment ma, sziklafacsaró erő volt a kezeimben :)

A MetConnál a @32-s Reganban mindkét oldalon felülről indítottam a végrehajtást és mindkét oldali utolsó gyakorlat 20 kétkezes swing volt a tapsolós nyolcasok helyett. (Ezt a gyakorlatrészt nem mertem a @32-vel végezni). A másik apró változtatás, hogy a guggolásokat magam előtt két kézzel tartott golyóval végeztem. A többi ugyanaz. Több kicsi pihi is volt közben: lihegtem és magnéziáztam.

Itt történt egy baleset is: a sok használattól a magnézia-szappanom sajnos annyira elvékonyodott, hogy három lapos kis részre tört. Néhány könnycseppet ejtettem (de lehet izzadság volt) hiszen hű barátomat vesztettem el, aki egész nyáron kitartott mellettem. Béke poraira!

A Reganok után mindig egy 3 perces törzserő blokk volt farmerrel és hídtartással.
A kétkezes farmerrel összevetve az egyoldali számomra sokkal nehezebb, ami most is bizonyítást nyert. A nagy súlyú rúddal végzett kétkezes gyakorlatok miatt a kétoldali farmer nem nagy kihívás, de az egyoldali...

Holnap pihinap.

Nincsenek megjegyzések: