kedd, augusztus 21, 2018

KE - @24-es meló + Szauna

Ma egy könnyített edzést végeztem, mindössze egy (illetve a fekvőtámasznál és a farmernél kettő) @24-es golyóval:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Összetett gyakorlatsor, minimális pihikkel:
    • Swing: 2x20
    • Snatch: 20-20
    • MP: 10-10
    • BUP: 10-10
    • Egykezes evezés: 20-20
    • Fekvőtámasz a golyók fülén, lassú végrehajtás: 2x10
    • Húzódzkodás párhuzamos fogással: 2x10
    • Panel-Farmer: 2x(60 lépcső fel, majd pihi nélkül le)x(@24-@24), felfelé kettesével voltak a lépcsőfokok
    • Gripper: 2x(10-10)xCoC2
    • Tépésgyakorlás: 10-12 könnyű, 15-16 nehéz tépés
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Jó tempóval toltam végig, de időt mégsem tudtam mérni, mert a húzódzkodásnál közbejött egy kis halaszthatatlan meló. Nem baj, majd következőleg. A Panel-Farmerben felfelé menet kettesével szedtem a lépcsőfokokat. Kellemes kis combmunka. Nem siettem vele, szépen komótosan mentem fel. Lefelé már hagyományosan. Így 2:10 ideig tartott egy menet, kissé lassabb, mint ha csak egyesével mentem volna.
Edzés után nem sokkal családi fürdőzés a strandon, ahová befért két kör szauna is. Szűk 4 órát voltunk kint, jól el is fáradtunk.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: