péntek, november 15, 2019

10 ismétlések

Tegnap délben kiástam a garázsajtót (kellett az autó) cikra szűk egy órás hólapátolás árán. Ezzel meg is volt az ebéd előtti kis testmozgás :-). Este pedig megérkezett a főn szél és rettenetesen odavert a hónak. Azért kicsit erős is, hogy november közepén hipp-hopp 40+ cm hó essen a faluban...
Ma délutánra már elállt a szél és elkezdett esni az eső. Azaz visszatért a normál novemberi idő.
Kora este következett a heti utolsó edzés:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 5x10x@40 (felvezetés)
  • Duplagolyós nyomásvariánsok:
    • 5x(@20-@20), váltott kezes (felvezetés)
    • 5x(@24-@24), váltott kezes (felvezetés)
    • 10x(@28-@28), váltott kezes
    • 10x(@28-@28), felvétel és nyomás (nem raktam le a padlóra az ismétlések között)
  • Húzódzkodás: 2x10, normál és párhuzamos fogás
  • Renegát evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 2x(10-10 + 10)x(@36-@36)
  • Invertált evezés + Mellnyomó gép: 2x(10 + 10)
  • Tricepsz rúddal csigán + Bicepsz rúddal csigán: 2x(10 +10)
  • Snatch: 3x(15-15)@24, összesen 90 ismétlés, 4 perc lihegtetős a végére
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: tóban úszás, 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
A szokásos kis pénteki könnyű és gyors edzés. Most 6 gyakorlatot is összekapcsoltam 3 párba, így még hamarabb kész lettem. Edzés végén egy könnyed szakításkupacot is toltam, már nagyon régen volt önmagában.
Egy kör szauna a végén és kész.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: