szerda, november 27, 2019

5 ismétlések

Ma Betti is jött edzeni, gépes és golyós gyakorlatokat végzett. Nekem a klasszikus erő- és tömegnövelő nap következett. 
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + Lépcső: 12x@32, 12x@36, 12x@40, 12x@44, 12x@48, minden lendítéssorozat után 2x20 lépcső (kettesével), összesen 60 swing és 200 lépcső
  • DuplaMP: 5x(@28-@28), 4x5x(@28-@32), sorozatonként cseréltem a golyókat
  • Húzódzkodás FG-n: 5x(+@10), 5x(+@8), 5x(+@6), 5x(+@4), 5, összesen 25 húzonc
  • Padlónyomás: 5x(5-5)x@40, folyamatos meló
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval: 5x(5-5)x45kg
  • Concept2: 2000m-es táv, 8:32 alatt, sosem ültem még rajta :-)
  • Lábemelés függeszkedve: 5x5
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
Ismét vittem egy kis változatosságot az 5x5-be: a lendítések során felmenőztem, közben lépcső, a nyomásoknál felemás golyópárral toltam 4 sorozatot. A húzódzkodásban egyre kisebb súlyokkal melóztam, az 5. sorozat már saját testsúlyos volt. A padlónyomás nagyon fogós volt, legközelebb visszaváltok a @36-os golyókra, mert mivel nincs pihi az 5 sorozat között, ezért a @40-es golyóval volt jó néhány 4 ismétléses sorozat is. Ezt a gyakorlatot pedig szeretném pihik nélkül, egy fekvéssel megoldani :-)
Betti is jött velem, miután lent végzett, felment a kardióterembe. Én igazából sosem voltam még fent, így most láttam meg, hogy van egy Concept2 evezőgépük is. Nosza, a mai lihegtetőst ott végeztem. Egy 2000 méteres távot toltam, 8:32 alatt lettem meg vele. Most itthon rákerestem pár videóra, hát a technikám nem igazán volt tökéletes benne, hiába, még sosem ültem rajta.

Egy kör szauna és kész.

Nincsenek megjegyzések: