szerda, november 20, 2019

5 ismétlések

A hó- és sárlavina helyzet miatti lakossági riadóztatást tegnap délután megszüntették. Ma már kinyitottak az iskolák is, a völgyből elvileg holnap már szabad az út Pongau felé. Így Bazsi is megy suliba.
Ma a klasszikus 5x5 napom következett:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 5x10x@40, minimál pihik
  • DuplaMP: 5x(@28-@28), 4x5x(@28-@32), sorozatonként cseréltem a golyókat
  • Húzódzkodás FG-n: 5x5, most nem kötöttem fel plusz súlyt
  • Padlónyomás: 5x(5-5)x@40, folyamatos meló, a @40-es golyóval már fogós meló :-)
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval: 5x(5-5)x45kg
  • Lépcsőzés: 2x(fel-le), 2x(fel-le két fokkal), 2x(fel-le két fokkal +@10), 2x(fel-le két fokkal +@20), minden 4 percben kezdtem neki; 2 sorozatot végeztem; összesen 16x20 lépcső 8 perc alatt
  • Lábemelés függeszkedve: 5x5
  • Függeszkedés: 3x30mp, folyamtaso meló, csak fogást váltottam (széles, normál, párhuzamos)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 2 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
A nyomásokban a változatosság kedvéért 4 sorozato felemás golyópárral végeztem, így sosem lehet ráunni az 5x5-re :-). A padlónyomásnál felváltottam a @40-es golyóra. Ez azért már komoly meló, mert nincs pihi a sorozatok között, csak amíg átviszem a golyót a másik oldalra. Így a 25-25 ismétlés majdnem folyamatos melót ad.
A szokásos gyakorlatok után beszúrtam egy kis lihegtető lépcsőzést is. Itt sokszor kettesével vettem a lépcsőket, másrészt meg csak kis súlyt használtam plusz terhelésnek. Két sorozatot toltam, minden 4 percben kezdtem neki a sorozatonkénti 8 lépcsősornak.
Természetesen egy kör szaunával zártam.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: