péntek, március 10, 2023

DuplagolyósMP, Evezés, Kar

Nagyon kellemes idő, hétvégére ismét esőt mondanak, és úgy néz ki, hogy fent is eső lesz. A szezon egy hónappal lett rövidebb, mint az elmúlt 4-5 évben. Ehhez tudok itt viszonyítani. Ez van.

A mai edzéske:

  • Swingek + Lépcsőzés: 10, 12, 14, 16, 18, 20, minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével, felvezetés
  • Duplagolyós MP + Evezés kézisúlyzóval: 5x(2x@28) + (5-5)x(58kg), 5 sorozat
  • Kézisúlyzós bicepsz variációk  + Tricepsz lenyomás kötéllel csigán: 10x(20kg-20kg) + 10x(10 lap), öt sorozat
  • FG-s kézisúlyzó tartás: (30 mp)x(2x45kg), 3 sorozat
  • Függeszkedés: normál 120mp
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
A mai felvezetés lendítéskupac lépcsővel párban. A főgyakorlat függőleges nyomás kézisúlyzós evezéssel. Itt annyi érdekesség volt, hogy a kézisúlyzós evezésnél nem horogfogást alkalmaztam, hanem normál fogással eveztem. A horogfogást a seb nagyon zavarja, de simán tudtam normál fogással is melózni, ez bizony tetten érhető zárt fogáserő növekedés.
Öt sorozat bicepsz-tricepsz szuperszett követte. A kézisúlyzós bicepsznél volt normál, beforgatott, kalapácsos. Kis FG-s tartás volt még és kész. Elég sokan lettek edzés végére, így külön lihegtetőst nem tartottam, kötél vagy Panel-Farmer lett volna, de mindkettő elég nagy helyet igényel, így inkább kihagytam.

Holnap szombat és pihinap.

Nincsenek megjegyzések: