csütörtök, március 09, 2023

Smith, Húzonc, Zárt-fogás

Kellemes kora tavaszi idő, délelőtt eső, aztán napsütés ezerrel. A mai edzéske:

  • Snatch + Lépcső: 5x(10-10)x(@24, (10-10)@28, 2x(10-10)@32, minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével, felvezetés, összesen 160 szakítás és 16x20 lépcső kettesével
  • Smith-keret + Húzódzkodás, Lehúzás:
    • 5x(5 nagy lap) + 5x(3 nagy lap), előtte még pár felvezető sorozat
    • 3x(6 nagy lap) + 5 húzonc, 5 sorozat
    • (7-8)x(5 nagy lap) + 5 húzonc, 3 sorozat
  • Tartás rúddal: (ameddig megy)x(160kg, 170kg, 180kg, 180kg, 180kg, 160kg)
  • Görgetés rúddal: 6x(6-10 ismétlés)x60kg
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
A felvezetés kissé elhúzódott, eredetileg öt sorozat lett volna, de foglalt volt a Smith-keret, így még ráhúztam három sorozatot nagyobb golyóval. A fő rész ferdepados nyomás volt húzódzkodással, jó sok sorozatban alacsony ismétlésszámmal, de nagy intenzitással. Aztán fogáserősítés. Csípő fogás lett volna soron, de ebben nagyon zavart a hüvelyujjamon lévő seb, úgyhogy hagytam az egészet, helyette zárt fogást csináltam. Jó nagy súlyig léptem fel, 180kg még sosem volt eddig.
Edzés végén külön lihegtetős nem volt, bőven elégnek éreztem az edzés eleji felvezetést. Egy gyors kör szauna és kész. A punnyadóba már rég nem mentem bele, mert edzések után meló jön és a melegvíz odaver a padlóhoz, nagyon álmos leszek tőle.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: