hétfő, március 20, 2023

Smith, Húzonc, Csípő-fogás

Ma eső, köd, mintha egy felhőben ülnénk. A mai mini edzéske:

  • Snatch: (20-20)x(@20, @24, @28), összesen 120 szakítás, felvezetés
  • Függeszkedés: normál 2 perc
  • Smith-keret + Húzódzkodás:
    • 3x(6 nagy lap) + 5 húzonc, 4 sorozat
    • 5x(5 nagy lap, lent kitartva) + 5 húzonc, két sorozat
  • Vízszintes mellnyomógép: 4x10x(10 lap), négy sorozat
  • Téglás emelés, tartás: 5x(2-2)x@28, tartás 2x(15mp-15mp)x@28, csippentős fogáserő
  • Csippentős fogással tárcsa tartás: 2x(20kg-20kg)x(60mp)
  • Függeszkedés: normál 2x1 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás
Ennyike.
A mai felvezetés szakítás, 3x(20-20) ismétléssel. Közben beszélgettem egy edzőtárssal, aki épp függeszkedett, de csak olyan fél percig bírta. Jóval kisebb testsúlyú mint én. Mondtam neki, hogy ezt gyakorolni kell és akkor simán perc fölé is felmehet, sőr akár két perc sem lehet akadály, merthogy én is tudok addig. Na ezen kiakadt, hogy az én testsúlyommal kizárt dolog, hogy két percig tudok lógni. Hiába mondtam neki, hogy rendszeresen csüngök, egy kézzel is, nem hitte el. Így aztán kénylemesen lógtam két percet. Mivel edzés elején voltam, akár szűk három perc is lehetett volna, de két perc után azt mondta, hogy oké, most már elhiszi. Azért még aláztam egy kicsit, hogy 10-15 mp-ig egykézzel is lógtam (ballal-jobbal), csak aztán szálltam le. Ezek fiatal a srácok nincsenek tisztában a rendszeresen végzett fogáserő hatalmával.
Nyomás és húzódzkodás szuperszett követte, kevés pihivel, aztán még egy kis súlyú mellnyomógép, de lassú végrehajtással. Elég is volt ennyi, még a csipő fogást gyakoroltam és kész.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: