csütörtök, augusztus 08, 2019

Gyors meló

Folytatódik a napsütés és eső állandó váltakozása, egész kellemes. Az elmúlt két napon sok volt a meló (tele vagyunk arab családokkal), ezért ma egy rövid, de nagyon intenzív edzést toltam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing@40: 5x10, összesen 50 lendítés
  • Duplagolyós nyomások:
    • (@20-@20): mp 5, cp 5
    • (@24-@24): mp 5, cp 5
    • (@28-@28): mp 10, cpmp 10, jó kis lihegtetős volt a 10 cpmp
  • Húzódzkodás: 2x10, normál illetve párhuzamos fogás
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(20mp meló + 20 mp pihi), 3x(4 féle gyakorlat)
  • Függeszkedés FG-n: 2x45mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: tóban úszás, 1 kör kristályszaunas, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
Egy rövidke lendítéskupac, majd duplagolyós nyomásvariánsok. Nem mentem nagy golyópárra, megálltam a @28-as párnál. Abból volt 10 katonai nyomás, majd 10 felvétel és nyomás és még egy nyomás. Ez utóbbi összesen 20 nyomást tartalmazott, minden pár padlóról indult. Próbáltam nem pihenni közben (leraktam, felegyenesedtem, egy nagy levegő és jöhetett a következő páros). Jó kis tüdős meló. Aztán két 10 ismétléses sorozat húzódzkodás.
Ha már az intezitás a dominás, akkor nem is csináltam más erőgyakorlatot, hanem köteleztem. Úgyis elő volt szedve, legalább nem kellett előkészíteni a terepet. Az eddigi 10 sorozat helyett 12 sorozatot toltam: 4 gyakorlatból álló kis kupacot ismételtem meg háromszor. Nagggyon kemény meló! Kötött időbeosztással durva tud lenni. Függeszkedéssel és szaunával zártam.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: