csütörtök, augusztus 01, 2019

Kiegészítők és Szauna

Ma is volt mit csinálni, így késő délután jutottam ki edzeni:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Felvezetés: Swing@40 + DuplaMP + Húzódzkodás: 2x(3x10 + 5 + 5), a nyomásoknál először 2x@20, majd 2x@24 volt a használt golyópár
  • Duplagolyós nyomás: 2x10x(@28-@28), első sorozatban mp, a másodikban váltott kezes
  • Húzódzkodás FG-n: 2x10, első sorozatban normál, a másodikban párhuzamos fogás
  • Fekvőtámasz (állvány, emelt láb): 2x10, lassú végrehajtás, fogós ám!
  • Invertált evezés: 2x10, első sorozatban széles fogás, a másodikban szűk fogás
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzóval: 2x10x(25kg-25kg), a lenti helyzetben 3 mp-ig kitartott
  • FG-s evezés kézisúlyzóval: 2x(10-10)x40kg, egy kis fogáserő
  • Tricepsz csigán kötéllel: 2x10x(12 lap)
  • Bicepsz csigán rúddal: 2x10x(10 lap)
  • Lábemelés függeszkedve: 2x10
  • Függeszkedés FG-n: 2x40mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szaunaprogram Bettivel: 1 kör show jellegű szeánsz, 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany

Ennyike.
A felvezetés után 10 gyakorlatot végzetem, mindben 2x10 ismétléssel. El is fáradtam, pedig nem használtam nagy súlyokat. A 10 gyakorlat belefért egy bő órába, azaz jó tempót tartottam. Edzés végén jött Betti és két kört szaunáztunk.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: