péntek, október 25, 2019

10 ismétlések

Közepes nap 10 ismétlésekkel, sokféle gyakorlatban de csak 2 sorozattal:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + MP: 2x10x@40 + (3-3)@20, 2x15x@40 + (3-3)@24, 2x20x@40 + (3-3)@28
  • MP: 2x(10-10)(@32
  • Húzódzkodás: 2x10, normál és párhuzamos fogással
  • Padlónyomás: 2x(10-10)(@32
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval: 2x(10-10)x40kg
  • Mellnyomó gép: 10x(12 lap), 10x(13lap)
  • Invertált evezés: 2x10, széles és szűk fogással
  • Tricepsz kötéllel + Bicepsz rúddal csigán rúddal: 2x(10-10)x(10 lap) szuperszettben
  • Függeszkedés: 3x30 mp (háromféle fogásszélesség, pihenő nélkül)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: tóban úszás, 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
A munkarészt szűk egy óra alatt letoltam. A felvezető lendítések közé szúrtam néhány sorozat nyomást, jó kis lihegtetős lett így az összesen 90 lendítés. Az elmúlt két edzésen csak az alapokra koncentráltam, most sokféle gyakorlattal színesítettem a palettát, aránylag magas ismétlésszámmal. De mindössze 2 sorozatban, hogy azért ne pukkanjak ki egyikben sem. Persze azért a 10 ismétlések ütősek ám.
Edzés után szauna.

Holnap szombat. Szaunamesterek jönnek Európa minden részéből, de biztos sokan is lesznek, úgyhogy ezt kihagyom. A szauna számomra a relaxról szól, ez a program pedig igencsak harsány lesz. Amikor a melegvízben ücsörögtem, akkor kezdtek összerakni egy hatalmas sátrat, ott élőzene, grillparti és persze sör lesz holnap. A sógoréknál minden rendezvény sörbe fullad :-)

Nincsenek megjegyzések: