kedd, október 15, 2019

@28-as nap

Ismét elég későn értem ki, de nem is baj, legalább nem volt lehetőség felesleges pihire. Egy intenzív közepes napot tartottam, 5 ismétlésekkel, azaz azért a terhelés is a helyén volt:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 5x10x@40
  • DuplaMP: 5x5
  • Húzódzkodás FG-n: 5x5
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval: 3x(5-5)x45kg, majd FG-nélkül: (20-20)x45kg
  • Fekvőtámasz (3mp-s): 3x5
  • Farmer-piramis: (20 lépcső fel-le)x(2x@20, 2x@24, 2x@28, 2x@32, 2x@36, @40-@44, 2x@36, 2x@32, 2x@28, 2x@24, 2x@20), összesen 11x20 lépcső, 8:15 alatt
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, váltó zuhany
Ennyike.
A bevezető lendítéseknél a sorozatok között egy kis kör séta volt a teremben, a többi gyakorlat esetén két kis kör. Így eléggé pörgős lett a végrehajtás. A szokásos kis rutint toltam végig. Sajnos a mellnyomógép foglalt volt (egy fiatal sráckupac telefonozott rajta, meg időnként használták is), helyette a 3 mp-s fekvőtámasz gyakorlatot szedtem elő: 3 mp alatt le, 3 mp-ig kitartva lenti helyzetet, majd 3 mp alatt fel. Jó kis feszítős meló, épphogy meglett a 3x5 ismétlés belőle.
Farmerrel fejeztem be, 8:15-ös jónak mondható időt mentem. A teremben a késői óra ellenére sokan voltak. A lépcsőzés közben fél szemmel mindenki engem nézett, szemükben a kérdéssel: Mi értelme van ennek? :-) Hát nem tom, de mindesetre jól meglihegősödtem benne, no meg a vádlit, a comb és a hát izmait jól megdolgoztatta. Hát csak ennyi. :-)
Egy környi szauna, úszás a jéghideg tóban (a közeli záróra miatt a melegvizes ücsörgést kihagytam) és kész.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: