szombat, október 19, 2019

Súlylétrák és kötél

Ma egy könnyű napot tartottam, inkább lihegtetős volt, semmint nagy terhelés:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Duplagolyós Görner-láncok:
    • 1Gx(2x@20)
    • 1Gx(2x@20 + 2x@24)
    • 1Gx(2x@20 + 2x@24 + 2x@28)
    • 1Gx(2x@20 + 2x@24 + 2x@28 + 2x@32), ebből 5 sorozat minden 5 percben kezdve
  • Farmer-piramis + Húzódzkodás FG-n: (20 lépcső fel-le)x(2x@20, 2x@24, 2x@28, 2x@32) + 5 húzonc, mindezt 3 sorozatban, minden 5 percben kezdve
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(15mp meló + 15 mp pihi), 3x(4 féle gyakorlat)
  • Függeszkedés FG-n (+@16): 3x30mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: tóban úszás, 1 kör kristályszauna, tóban úszás, váltó zuhany
Ennyike.
Duplagolyós Görner-lánccal kezdtem. Nem volt kezdeti lendítéskupac, hanem a láncokat építgettem felfelé, ez volt a felvezetés. Amikor elértem a @28-as párt, akkor következett az 5 munkasorozat, a @20-as pártól egészen a @32-es párig. Minden 5 percben kezdtem neki egy ilyen 4 szemes láncnak. A szemek között egy-egy nagy szusszanásnyit pihentem (később már többet is), így kb, 3 perc alatt volt meg a lánc, a maradék szűk két perc volt a tényleges pihi.
1G: szakítás, katonai nyomás, felvétel és nyomás. Értelemszerűen duplagolyóval. Jó kis meló. Összesen (a felvezetésel együtt) 26G (26 szakítás, 26 mp és 26 c&p).
Maradtam is a kirakott golyópároknál. Mindegyik párral 20 lépcső fel-le, aztán 5 húzódzkodás FG-n, összesen 3 sorozatban. Itt is 5 percenként kezdtem neki egy sorozatnak, bő 1 percem volt pihenni minden 5 percből. Ez is jóféle kis mozgolódás. Nem volt nagy terhelés, de a majdnem folyamatos meló miatt lihegtetett rendesen.
Rázókötéllel fejeztem be, no meg egy kis súllyal nehezített FG-s függeszkedéssel. A munkarész most is belefért 60 percbe. Szeretem ezeket a teljes testet átmozgató intenzív edzéseket.
Természetesen egy kör szauna következett. Most is nagyon sokan voltak, ismét kihagytam a melegvizes punnyadást, de a tóban jó sokat úszkáltam. Pár nap óta arányalg szép őszi idő van, a tó sem jéghideg.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: