csütörtök, október 03, 2019

@28-as meló

A mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek@40: 2x10, 2x15, 2x20, összesen 90 lendítés
  • DuplaMP és Húzódkodás FG-n létrák: 3x(2-4-6), összesen 36 duplamp és 36 húzonc
  • Mellnyomó gép + Evezés golyóval: 10x(10lap) + 10x@40, 10x(11lap) + 10x@44, 10x(12lap) + 10x@48  
  • Bicepsz csigán rúddal + Tricepsz lenyomás rúddal: 3x(10 + 10)
  • Függeszkedés: 3x30mp, más- más fogással, de pihi nélkül
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
@28-as nap, de valójában csak a főgyakorlathoz használtam. A bevezető lendítések után (a változatosság kedvéért most ismét más beosztásban voltak a swingek) duplagolyós nyomásokat végeztem Fat Gripz-es húzódzkodással egybekötve. Három páros fokszámú létra volt az mai adag. Szép kivitelezéssel végigtoltam, ez összesen 36 nyomást és 36 húzódzkodást jelentett. Amikor kész lettem megjött egy délutáni tesiórás fiúcsapat. Azonnal be is lakták a termet, úgyhogy a mellgéppel a golyós evezést raktam össze, mert minden más vagy foglalt volt, vagy ott tolongtak az eszközök előtt. Fogós volt ám ez is, más golyóval evezni mint kézisúlyzóval. Jóval nehezebbnek éreztem, más a fogáspontja és a súlypontja. Bicepsz-tricepsz szuperszettel zártam illetve függeszkedéssel.
Reggelente már 4-5 fok van, a környező hegyek mind havasak már. Így a szauna melleti tó is frankó hideg, jól esett a szauna után úszkálni benne egy keveset.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: