péntek, október 11, 2019

@24-es nap

Ma egy könnyű napot tartottam, ami így utólag nem is volt olyan könnyű:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • @24-es meló: 9 kör - 42 perc alatt
    • Duplagolyós nyomásvariáns: 5 (c&p, mp és see-saw press váltogatva)
    • Húzódzkodás: 5 (háromféle fogást váltogattam)
    • Panel-farmer: 2x(20 lépcső fel-le)
    • Összesen 45 nyomás, 45 húzonc és 360 lépcső
  • Mellnyomó gép: 2x10x(11lap), (5-5-5-5)x(11 laptól minden 5 ismétlés után -2 lap) 
  • Tárogatás: 2x12
  • Bicepsz csigán rúddal + Tricepsz lenyomás kötéllel: 2x(10 + 10)x(10 lap)
  • Függeszkedés: 3x30mp, más-más fogással, de pihi nélkül
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
Mivel csak a két @24-es golyóval melóztam, így nem volt előtte felvezető lendítéskupac. A gimnasztika után azonnal elkezdtem a fő részt. Komoly kis meló a 9 kör, oda kellett rá figyelni, de nem vágott a padlóhoz. A nyomásokat és a húzoncokat nagyon precízen hajtottam végre. Az FG a szekrényben maradt, nem mentem vissza érte, így most anélkül húzódzkodtam. Ez a bő 40 perces meló a teljes testet átdolgozta.
Egy kis izolációval folytattam, igaz cigány-edzés. Annó az otthoni konditermekben volt nagy divat a mell-bicepsz a roma harcosok körében :-). A mellnyomón a harmadik sorozat vetkőző volt, jól lefárasztottam a mellizmot.
A szaunában alig voltak, tó most is gyönyörűen volt megvilágítva. Jó sokáig voltam benne. A hideg víz határozottan jól esik az izmoknak edzés után.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: