szerda, október 09, 2019

@32-es nap

Edzés előtt volt egy bő kétórás komoly fizikai munka, gondolkoztam is, hogy egy edzésnek is beillik. De aztán csak kimentem, pláne, hogy megbeszéltem Bettivel, hogy edzés után a szaunában találkozunk. Így ma nagyon nem vittem túlzásba semmit:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • @32-es meló:
    • kétkezes swing: 2x10
    • egykezes swing: 2x(10-10)
    • Görner-lánc: 2x(@20, @24, @28)x1G, kellett ez a biztonsági felvezetés
    • Görner-szemek: 15x1G, minden percben 1G, a vége felé rendesen meglihegtetett 
  • Húzódzkodás FG-n: 2, 2x(+@10), 5x2x(+@16), 6, összesen 20 húzonc
  • Invertált evezés FG-n: 3x10+, három különböző fogásszélesség
  • Fekvőtámasz (állvány, emelt láb, lassú végrehajtás): 3x10+
  • Függeszkedés FG-n: (30mp)x(+@16), (30mp)x(+@20), (30mp)x(+@24)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
A @32-es melóban Görner volt a ledítések után. Azért a biztonság kedvéért a @32-es golyó előtt végeztem két kis láncot is. A 15 szemes Görner most is nagyon fogós, úgy a 12. szem után kezdtem nagyon keresni a levegőt. Pedig eredetileg 20 kört szerettem volna, de bőven elég volt a 15 is. Azért a kötött tempó nagyon oda tud pakolni.
Nagy súlyú húzonc követte, majd két kiegészítő. Ezeknél egyrészt a 10+ ismétlés azt jelenti, hogy a 10 ismétlés után bukásig mentem, azaz amíg sikerült egy utolsó normális ismétlést kisajtolni. Másrészt az invertált evezésnél is FG-t használtam. Nem is értem, miért nem raktam már fel hamarabb ehhez a gyakorlathoz a fogásvastagítót. Mindegy, mostantól fent lesz.
Edzés végén függeszkedtem, majd jöhetett a szauna. Betti eddigre már ment egy kört, így még együtt voltunk egyet. A tó nagyon varázslatos: körben, a medence szélén, a víz alatt vannak a reflektorok, a tó körül meg sötét van. Olyan, mintha egy kék kristályban lebegnénk. Nagyon szép látvány. Meg persze jéghideg :-)

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: