csütörtök, október 17, 2019

@32-es nap

Ma ismét egy közepes nap, de magasabb ismétlésszámmal. @32-es napnak neveztem el, de igazából csak egy gyakorlathoz használtam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 3x10x@40, nagyon minimalista :-)
  • Görner-lánc: 3x(@20, @24, @28)x1G, még egy kis felvezetés
  • Görner-szemek: 10x1G, minden percben 1G, nem erőltettem, amíg jól esett 
  • Húzódzkodás: 2x10, normál és párhuzamos fogással
  • Mellnyomó gép: 10x(12 lap), 10x(13lap)
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval: 2x(10-10)x40kg
  • Fekvőtámasz (állvány, emelt láb): 2x10
  • Bicepsz-Tricepsz csigán rúddal: 2x(10-10)x(10 lap) szuperszettben
  • Lábemelés függeszkedve + függeszkedés: 2x(10 + 20mp)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, váltó zuhany
Ennyike.
Jó kis mozgalmas edzés, sokféle gyakorlat. A golyós rész után minden gyakorlatból 2x10-et végeztem. A húzódzkodásnál nem tudtam a szokott helyen melózni, ezért egy alternatív lehetőséget kerestem, de oda nem lehetett az FG-t felrakni, így anélkül melóztam. De úgyis volt FG-s evezés, úgyhogy azért kapott a fogáserő is. Amúgy ezek az FG-s evezések nagyon lassú végrehajtásúak, mert egyébként kiesne a kezemből a súlyzó, azaz totál izolált mozgás. Külön edzés végi lihegtető most nem volt, nem éreztem rá késztetést. Így a munkarész bőven belefért 60 percbe.
A szaunában valami turista csoport lehetett, mert nagyon sokan voltak és óriási hangzavar volt: mindenki mindenkivel pofázott. Nem is maradtam a melegvízben ücsörögni, mert olyan volt, mint egy forgalmas piac.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: