vasárnap, január 03, 2021

Terasz/33

Tegnap ismét esett olyan 15-20 cm körüli hó a faluban (a pályákon meg méteres), a hőmérséklet meg egész nap fagypont alatt volt. Persze ez az edzést nem gátolja, a teraszon nincs hó :-)

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP: 2x(5-5)@20, 2x(5-5)@24, 2x(5-5)@28, 3x(2-2, 3-3, 5-5)@32
  • DuplaMP: 15x(@24-@24), egy levezető sorozat
  • Köteles bicepsz + Fej feletti tricepsznyújtás kötéllel: 3x(10x@32 +10x@24), nagyon lassú végrehajtás, durva is lett így
  • Evezés golyóval: (15-15)x@40, egy levezető sorozat
  • Swingek: 10x10x@40, egy kis lihegtetős a végére,  minden percben kezdtem neki
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
BUP-ban három (2-3-5)-ös létrát toltam le, ez volt a mai erőrész. Jobban fáraszt, többször kell koncentrálni így, mintha egy normál 5x5-öt tolnék. Az is jó, de így legalább változatos. Egyetlen duplagolyós MP sorozattal zártam a nyomkodós részt.
Három sorozat 10+10 ismétléses bicepsz-tricepsz páros követte, ez volt a mai mennyiségi rész. Ezt is egyetlen 15 ismétléses evezéssel zártam.
Edzés végén 10x10 lendítés, de nem minden 45 mp-ben kezdtem neki, hanem minden 1 percben. Így egyrészt volt időm minden sorozat között bemenni melegedni (azért csak mínusz 2 fok van), másrészt nem is lihegtetett annyira (legalábbis az elején). Már régen volt nagyobb mennyiségű lendítés, a hideg miatt mindig elsumákoltam. De már azért elég régóta edzek kint (a mai a 33. teraszedzés), meg persze ésszel is csinálom, így volt/van lehetősége a szervezetemnek hozzászokni. Pláne, hogy késő ősszel kezdtem amikor még 12-15 fokok voltak napközben (és sütött a nap), onnan jutottam el a fagypont alatti hőmérsékletekhez és a borult éghez.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: