hétfő, január 18, 2021

Terasz/40

Ismét hóesés éjszaka, délelőtt feltámadt a szél, közben még szálingózott a hó, így időnként rövid ideig tartó mini hóviharok alakultak ki. Nem sok esélyt adtam az edzésnek. Szerencsére kora délutánra enyhült a szél, a hó is elállt, így megpróbálkoztam egy kis mozgolódással:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP: 2x(5-5)@20, 2x(5-5)@24, 2x(5-5)@28, 5x(5-5)@32
  • DuplaMP: 2x10x(@24-@28), a két sorozat közt cseréltem a golyókat
  • Köteles bicepsz + Fej feletti tricepsz kötéllel: 5x(5 + 5), @24-@16 párostól lépkedtem felfelé a @40-@32-es párosig
  • Evezés golyóval: 2x(15-15)@40
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
5x5 BUP, majd két levezető duplagolyós nyomás sorozat. A bicepsz-tricepsz párosban szintén 5x5, de itt felmenő terheléssel. Bevállaltam a tricepszben a @32-es golyót is, szépen sikerült. Igazából itt nem magától a gyakorlattól tartottam, hanem a kezdőpozíció felvételétől. Nagyon figyeltem, nem is volt semmi gond vele. Két sorozat evezéssel fejeztem be, de nem kötöttem össze golyókat, hanem csak az alap @40-es golyóval húztam 2x(15-15)-öt.
Edzés után még gripper.

COVID ügyben maradt a lezárás egészen február 8-ig. Onnan elvileg fokozatos nyitás (de csak lehet). A szállodák, apartmanházak, kocsmák, éttermek, stb. biztosan nem nyithatnak ki március elejéig.
A lezárásokon még tovább szigorítanak: nagyobb távolságtartás kell a (még nyitva tartó) boltokban és minden közösségi téren FFP2-es maszk a kötelező, minden más maszk tilos. Az FFP2-es maszkokat kötelező önköltségi áron árusítani, de ingyen is hozzáférhetők a rászorulóknak.

Tegnap kora délután egy nagyot sétáltunk:

A letaposott út mellé lépni komoly süllyedéssel jár :-)

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: