szombat, január 16, 2021

Terasz/39

Kellemetlen hideg téli idő: enyhén fúj a szél, bőven fagypont alatt a hőmérséklet és ráadásul szállingózik a hó is. Egy rövidke edzést azért toltam, de szinte minden sorozat után bementem:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP: 2x(5-5)@20, 2x(5-5)@24, 2x(5-5)@28, 2x(5-5)@32
  • DuplaMP: 2x5x(@24-@28), 2x5x(@28-@32), 15x(@24-@24), a felemás golyópárok esetén cseréltem a golyókat akarok között
  • Köteles bicepsz + Fej feletti tricepsznyújtás kötéllel: 2x(10x@36 + 10x@28), egy felvezető sorozattal
  • Evezés golyóval: (10-10)x@40, 2x(5-5)x(@40+@20)
  • Döntött törzsű kétkaros evezés kötéllel: 2x20x(@40+@20), ez volt a levezetés
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
Minden gyakorlatból két munkasorozat, a nyomásoknál 5, a többinél 10 ismétlésekkel. Illetve volt pár sorozat magasabb ismétlésszámmal is. Az egykezes evezés után kipróbáltam a köteles evezést két karral: a golyó fülén átvezetett kötél két végét megfogva eveztem, a T-rudas evezéshez hasonló a mozdulat (nagyon szűk a fogásszélesség). Nem is variáltam sokat a súllyal, az egybekötött @40+@20-as terhelést használtam. Ezért is volt vele 20 ismétlés :-). Változatosságnak jó. A lihegtetőst kihagytam, nagyon rossz az idő. Holnapra amúgy hatalmas havazást jósolnak.
Edzés után még gripper.

Holnap lesz döntés, hogy a most január 25-ig tartó általános lezárásokat (minden szolgáltató, kereskedelmi, vendéglátó, szálláshely bezárva, egész napos kijárási korlátozás, minden oktatási intézményben online tanítás, stb.) hosszabbítják-e. Nagy a vita kormányzati körökben erről, olyan infómorzsák szivárognak, hogy február 8 lesz belőle. Sőt, még a sílifteket is le fogják állítani, mert nagy a tömeg a nyitva tartó sípályákon, különösen a lifteknél. A fő ok, hogy a kórházak telítve vannak.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: