csütörtök, január 28, 2021

Terasz/45

A hó még mindig esik, bár ma éjszakától felmelegedést mondanak: esőbe fog átváltani. Mindenesetre most nagyon keni.

Edzésügyileg egy kis biztonsági nap:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP: 2x(5-5)@20, 2x(5-5)@24, 2x(5-5)@28, 2x(5-5)@32
  • DuplaMP: 2x10x(@28-@24), a két sorozat között átcseréltem a golyókat
  • DuplaC&P: 10x(@24-@24), egy lihegtetős sorozat
  • Köteles bicepsz + Fej feletti tricepsznyújtás kötéllel: 2x(10x@36 + 10x@24), egy felvezető sorozattal
  • Egykezes betámasztott bicepsz golyóval + Lórúgás gyakorlat: 2x(10-10 + 10-10)x@12
  • Swingek: 10x(10x@40, minden percben elkezdve), kemény volt
  • Kártyatépés: 50 lapos csomag ketté (edzés után még tovább aprítottam)
  • Szegtörés: 1x(180 mm x 6 mm), hogy ilyen is legyen
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A BUP-ot nagyon nem éreztem ma (elég is volt belőle két munkasorozat), de a duplagolyós meló frankón ment. Az egykezes bicepsznél csak a @12-es golyóval melóztam, de így nem kellett fogást, illetve golyót váltani, a bicepsz után azonnal mehetett a lórúgás gyakorlat. Durva tud lenni azért ez a kis golyó is.
Edzés vége felé még bevállaltam egy 10x10-es lendítés kupacot is, hát mit nem mondjak, jól meglihegtetett. A hideg miatt nagyon háttérbe szorítottam a direkt lihegtetős gyakorlatokat.
A fogáserő részben ketté téptem egy 50 lapos játékkártya csomagot (valami számokkal volt kapcsolatos), majd eltörtem egy kis szeget. Edzés után persze még gripper, ma a CoC2-t nyomorgattam. 

A mai fogáserős rész kellékei:


Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: