hétfő, július 27, 2009

CP-létra


Gyors edzés reggel, mert Bazsinak ismét úszásrávezetés:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Erő

  2. C&P Létra: (3-3-3-3-3 lépcsős létra)@40, minden létra után 5x@16 húzódzkodás

    II. rész: Erőállóképesség

  3. Tabata Swing: 8x(20/10)@40, amennyi a csövön kifér: 128db

    III. rész: Fogáserő

  4. Erőkar-tégla: 3x(6-6)
  5. Farmer: (2 kör)x(@40-@48), a körök közt kézcsere
Gyors, intenzív edzés. Beszélgetni, ücsörögni nincs idő, mert Bazsival pontosan kell érkezni.

A létrákban 50-55mp pihenő. Ma nem mentem el a 4-es létrafokig, ellenben a húzódzkodásnál @16-ot kötöttem fel.

Sajnos tanulnom kell más netes blogokból, mert a sok-sok év testépítés miatt hajlamos vagyok szinte minden esetben bukásig edzeni, azaz a végsőkig szoktam feszíteni a húrt. Ez izomtömegre, méretre edzés esetén 8-12 ismétlésnél beválik, de erőgyakorlatokban nem helyes. Az erőállóképesség az más, mert ott nem használok nagy súlyokat.
Úgyhogy ezek után erre figyelni fogok! Csak lassan tudom levetkőzni a berögzült módszereket.

A farmer első köre a teremben volt, ekkor az egyik ősbodys észrevételezte, hogy "Mit mászkálsz itt összevissza, még leversz valamit! Menj ki a terem elé, a lépcsőkhöz!"
A második kör így a teremből indult, ki a folyosón a bejárathoz, ott végig a gangon, le a csigalépcsőn (kb. 20-22 lépcsőfok, olyan 1,5 emelet magasságban van a terem) egészen az utcára. Na ott 10-12mp pihenő, majd vissza.
Visszafelé a lépcsők leküzdése után a terem bejáratánál már azt hittem összesz@rom magam, úgyhogy le kellett tenni egy 5-6mp-re. Aztán ismét felszívtam magam, be a terembe, egészen a helyükig. Ezzel kész is voltam. Fogásügyileg.

Ezt máskor is eljátszom, csak eddig valahogy nem volt ingerenciám kimenni a teremből, az utca az csak utca.

Gyors turmix, majd irány az uszoda, ahol Bazsi folytatta az úszással kapcsolatos tanulmányait :), én meg elővettem a békatalpat és
    IV. rész: Úszás 30-35 perc gyors, hát, delfin pihenőkkel
Az óra után még 1,5 óra játék Bazsival. Végre rá tudtam venni, hogy felvegyen egy úszószemüveget. Ez nagy szó, mert eddig hallani sem akart róla. Így végignéztünk minden lábat, buborékot, vízgépészeti berendezést a víz alatt. A mai nap nagy eredménye ez!

Holnap LábRehab + uszoda. Már kinéztem a neten a megrendelni kívánt békatalpat, lehet, hogy Bettinek is veszek egyet. (Ő tegnap vett egy frankó úszószemüveget, ezek szerint komolyan gondolja ezt a vízben lubickolást)

Késő délután még kinézetügyben piszkáltam kissé a blogot. Így jobban tetszik.

Nincsenek megjegyzések: