szerda, július 29, 2009

Húzások


Délelőtt ismét Bazsinak úszásrávezetés, nekem pedig
    Úszás: 30-35 perc folyamatos mell
Ma nem vettem fel a békatalpat, mert tegnap kikezdte az egyik lábujjamon a bőrt. Amúgy is jó néha mellben is úszni. Aztán játék Bazsival.

Kora este edzés:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Nagy súlyok 3-4 perc pihenők

  2. Felhúzás: 6x180kg, 3x200kg, 3x210kg, 3x220kg, 6x200kg
  3. Egykezes evezés kézisúlyzóval: 2x(6-6)x67,5kg, (6-6)x87,5kg (ez utóbbi gurtnival)

    II. rész: Izolált pörgés 30-40mp pihenők

  4. Invertált evezés: 4x10, a fogásszélességet variálva
  5. Francia rudas bicepsz szűk fogás: 8x30kg, 3x6x50kg

    III. rész: Erőállóképesség

  6. 2 kör az alábbiakból, közöttük 1' pihi
    1 perc Snatch, félidőben kézcsere @24
    1 perc Clean, félidőben kézcsere @24
    1 perc Snatch, félidőben kézcsere @24
    1 perc Egykezes swing, félidőben kézcsere @24
    1 perc Hídtartás

    IV. rész: Fogáserő

  7. Erőkar tégla: 3x(6-6)
  8. Húzódzkodás csuklón: 3x3

  9. Nyújtás
Ez az edzésrendszer elég jól illeszkedik a TSC-ben lévő gyakorlatokhoz. Úgyhogy marad célként az MP@48 és a Húzódzkodás@48, de távoli cél a TSC. (vagy garázsjellű felmérés videóval, vagy nyilvános). Mindenesetre a Tesztek közé felvettem.

Az erőállóképesség valójában 2/3 FGB volt, de tekintettel a délelőtti úszásra, csak 2 kört végeztem. De meg kell hogy említsem, hogy ez a 2 kör nagyon jól ment, aránylag könnyedén teljesítettem. A snatch az végig 15-15 volt kezenként, a többit nem számoltam.

Edzés végén kipróbáltam az Adam Glass-nél látott csuklón húzódzkodást. Hát kérem, ezzel a fogással (vagy inkább nem fogással) a fél húzódzkodóerő odavan. Nagyon kemény gyakorlat, jól színesíti a palettát.

Holnap pihenő uszodával.

Nincsenek megjegyzések: