kedd, július 21, 2009

Nyomások + Tabata x 3


Nyomás kiegészítők ebéd után:
  1. Bemelegítés

    I. rész: Nyomás kiegészítők

  2. Fekvenyomás: 2x16x80kg, 2x10x100kg, 2x6x110kg
  3. BUP + Háló: 5x[(5-5) + (5-5)]@24, 2' pihikkel
  4. MP + Fej feletti séta: 3x[(5-5)x@32 + séta ballal-jobbal], 2' pihikkel

    II. rész: Fogáserősség

  5. RT emelés jobb kézzel: 60kg, 65kg, 2x60kg
  6. Erőkar tégla: 3x(6-6)

    III. rész: Erőállóképesség

  7. 4 kör, 1 perc pihenőkkel:
    Tabata Swing 8x(20"/10")x@40, 16-os ismétlés: 128db
    Tabata Swing 8x(20"/10")x@32, 13-es ismétlés: 104db
    Tabata Swing 8x(20"/10")x@24, 16-os ismétlés: 128db
    Hídtartás 4x(60"/30")

  8. Fetrengés
A fekvenyomás nem tetszett a vállaimnak, így nem is végeztem maximális mennyiségig, csak amíg kényelmes volt.

A későbbiekben csak 1+1 kiegészítő nyomásgyakorlatot fogok végezni, mert szerintem felesleges 1+2. (Azaz 1 súlyzós gyakorlat és egy 1 golyós)

A fogáserősséget megint előrevettem, de most tudtam, hogy nem lesz vele gond, mert nem totál fáradásig megyek benne, mint a tárcsás gyakorlatoknál.
Az RT bal kézzel nem megy, a kisujjam fáj közben. Így nem is erőltettem, csak jobb kézzel emelgettem. Lassan el fogok menni egy röntgenre, mert azért csak érdekes, hogy 2 hét után nem nagyon javul. Keményen megzúzódhatott a fürdőben Bazsi lábától. Kissé még most is dagadt.

Az erőállóképesség most 3 Tabata volt 1 perc pihenőkkel, majd hídtartás. Kezdtem a @40-nel, aztán jött a @32, na itt azonnal visszaesett az ismétlésszám. Emlékszem a múltkor bírtam itt is a 16-os ismétlést, bár akkor többet pihentem a két Tabata közt.
Azért is cseréltem kisebbre közben, mert így tudatalatt nem spóroltam az energiával, az intenzitás maradhatott maxon: tudtam, hogy következőleg kisebb lesz a golyó.
A @24 aztán az első két-három sorozatban majd kirepült, aztán persze már itt sem vigyorogtam.
Összesen 360 swing 14 perc alatt.
A hídtartás már nagyon akaraterő volt, kissé szenvedtem közben...

Jól sikerült az edzés! Most visszagondolva, nagyon ritka az olyan edzés, hogy rosszkedvűen jövök el.

Azért nem árt néha a köröket utólag berajzolni, mert egyszerű emberként az edzésnek alapvetően kell hogy legyen egy szórakoztató, kikapcsolódást jelentő szerepe is, nem "olimpiára" készülök!

Nincsenek megjegyzések: