csütörtök, július 30, 2009

Pihenőnap (úszás)


Délelőtt ismét Bazsival uszoda, amíg ő ismerkedett az úszással, addig nekem
    Úszás: békatalpas hát, gyors, delfin majd 10 hossz mell
Ma leragasztottam a lábujjamon lévő sebet, így nem zavart a békatalp használatakor. Összesen 45 percet úsztam, az első 30-35 percben békatalppal, majd aztán levéve mellben. Tök jó volt.

Kiírattam jövő hétre a maradék 5 kezelést, mert akkor Bazsi nem jár úszni. Így nem kell rohanni.

Délután benyaltam egy fél üveg Nutellát. Sajnos az édesség az egyik gyengém: általában visszafogom magam, de ez nem az a nap volt...

Este még egy kis Gripperezés, a bal kisujj már csaknem fájdalmatlan. Szorgalmasan kenegetem a Dolobene nevű kenőccsel, a duzzanat már kisebb is, de azért még megvan.
A bal tenyér ereje vissza is esett. Legalábbis a Grippernél, mert itt azért csak kell az egész tenyér és az összes ujj a melóhoz.

Holnap úszás helyett szaunázást tervezek.

Nincsenek megjegyzések: