péntek, július 10, 2009

Pihenőnap


Igazából Gripperezni akartam ma, de a tegnapi Aquaticum túra során Bazsi rájött, hogy szeret csúszkálni és én kapjam el a csúszda alján, ahol mély a víz. Minimum 20-szor...
Ment is a dolog, de vagy 3-4-szer a bal kisujjam erősen hátrafeszített állapotba került, mára teljesen be is dagadt, szorítása nulla, de az egész tenyéréllel ez a helyzet. Ezt bizony pihentetni kell.
Másrészt azért én is lementem gyerekszintre: csúszdázás, sodrófolyózás, fővés a buzgárokban, stb. Úgyhogy estére mindenki készen volt.

Ezért ma a Gripper elmaradt. Helyette:

  • Gyógytorna a bal combizmokra (Kemény ám!)
  • 1/2 óra gyógyvizes ücsörgés
  • Masszázs: az öreg egész jól belejött a dologba
  • Iontoforézis
  • 4 kör szauna, pihenőkkel (2-en voltunk, teljes csönd)

    Most olyan vagyok, mint akit agyonvertek...
  • Nincsenek megjegyzések: